..::beRsaMaKu::..

Monday, January 31, 2011

giLa bLoG

Assalamualaikum...
(panjang lak salam saya mlm ni..hehe)

gila blog!!!!
itulah gelaran utk saya sekarang ni..
mana taknyer..

pegi sekolah pg td..asal ade time free jek...
blog ni saya bukak...
kalo tak blog ni....
blog sekolah saya yg baru dibin oleh saya tu saya jengah
edit sket2...tunjuk kat kwn2 lain sket2...
pastu...tgk semula blog saya...

balik je dr sekolah...sampai2 je kat umah saya..
blogging lagi semula...
sampai  tak sedar hr dah petang..
usai solat asar...sambung semula berblogging..
siap pegi kedai n tlg kunci umah jiran sebelah lagi..

then sambung lagi blogging...
nk tambah itu ini..edit widget itu..widget ini..
sampaila ke maghrib..
mak ajak mkn pun saya boleh tak dengar jek..

pas semayang maghrib...
sambung lagi...
kali ni blogwalking lak...
baca blog2 kwn2 yg ada..
intai seni blogging dorang...
baca entri2 menarik dr blog yg dah follow..
tak lupa..tambah senarai blog kwn2...

terkini..saya follow satu blog yg khusus update ttg krisis di Mesir
dan nasib pelajar kat sana...menarik jugak tu..x perlu nk tunggu berita kat tv..

dan sekarang...
masih lagi blogging...
new post utk last entri mlm ni..
sebab saya dah rasa kepala saya ni mcm nk pecah jek..
otak dh semacam ngilu jek...
mcm ngilu gigi bila kita mkn eskrem tu kan..huhu

teruk betul rasanya kali ni..
so nk kna rest dulu..
esok plak sambung...

---the more u know...
the more ur explore,,the most u experience,,
the most ur experience,,the better u understand
the better ur understand,,the more u like...
the more ur like,,,the more ur love into it---

No comments:

Post a Comment