..::beRsaMaKu::..

Sunday, January 30, 2011

saYa dAn blOg

salam semua...
(walaupun tau x ramai yg akan baca..:))..)

hr ni nk story sketttt je ttg ape yg saya dh buat sepanjang hr ni..
bermula dengan editing blog sejak mlm semalam...
sambung pula seawal pagi  tadi....
sampailah maghrib ni br nk berhenti..

aihhh..lamanya edit blog yer...hmm
maknanya sesambil buat keje rumah la jugak tu..
tak la byk pun keje rumah hr ni..
just basuh2 kain baju sekolah n tlg jaga anak2 sedara je..

kenapa lama sgt.....???
alkisahnyaaaaaaaaaaaa..bermula....
saya telah begitu rajin utk create blog utk skolah tpt saya bekerja...
aduhai....baru tau betapa berblogging ni beri satu kegilaan pd seseorang...
mana taknyer kan...ralit jek duk edit sana..edit sini...
tambah widget itu ini...edit layout...dah siap tu...edit lagi...sampaila dpt hasil yg memuaskan hati kan..

tapi....saya masih tak puas hati dgn blog sekolah tu...
ader nk kne edit lagi tu...tp kna takes time la jugak kan..
hr ni pun dah buat beberapa entri pendek...
feedback dr 2 org membe sekolah..ok n boleh teruskan...
masih byk maklumat yg perlu diisi...
tp dek kerana terlalu byk yg ada dlm kepala ni...akhirnya...
buat yg mana suka jek dulu..(boleh mcm ni plak yer..:P)
nti akan ambil maklumat sekolah 2011 n so on so on...utk copy jek kat post...
tak larat nk taip semua peracangan sekolah thn ni..
mau kurus jari2 saya ni..hehe

tapi...berblogging ni bukan semudah yg kita sangka..
ianya juga salah satu seni...
seni bagaimana kita mengekspresikan diri kita...
bagaimana kita mengenalkan diri kita pd org2 ramai diluar sana...
blog itu sendiri menggambarkan kita ini org yg jenis bagaimana...
mungkin kalau dibuat kajian yg saintifik....persoalan kaitan blog dgn pemilik blog pasti akan menemukan sesuatu yg luar biasa...sungguhpun ada segelintir yg menyatakan bhw blog mereka bukan menggambarkan 100% diri mereka...tapi ianya juga tidak 100% tidak menggambarkan apa2 ttg diri masing2..

percaya atau tak???
berdasarkan pengalaman saya berblogging ni...
saya sentiasa mahukan yg terbaik utk blog saya...
susunan layout pun mesti nk kne dgn hati saya...
gambar...warna...widget..dan sebagainya lah elemen dlm blog
hatta tajuk pun dah boleh memperkenalkan diri kita kepada org lain..
setuju atau tak????terpulang...tp itu pendapat saya....
nk jwpn yg tepat..kna buat kajian saintifik la pulak yer...

so...inilah alamat blog sekolah tu....

http://skleparhilir1.blogspot.com/

tak tau la ape komen GB nnti...
hehe...

No comments:

Post a Comment