..::beRsaMaKu::..

Saturday, January 22, 2011

aKu,kAu, dan nAgA..

salam...
ni status fb saya mlm ni...
tak tau la nk tujukan pada siapa sebenarnya...
tiba2 ayat ni terkeluar di kepala...
pada sape2 yg terasa.....sori lah yer...
layannnnn.....


""mungkin pd kau aku ini tidak bermakna...
aku ini menyusahkan kau saja...
aku ini menyemakkan kepala...
aku ini menambah duka dan lara...
namun..
aku jualah yg kau cari...
bila kau memerlukan pembantu yg setia..
aku kau hubungi..
tidak mengira detik dan ketika..
agar membantumu...
saat kau seakan tersepit dimulut sang Naga..
terima kasih kerana menjadikan aku..
sang pewira gagah menentang raksasa...""



bila baca semula...
kelakar pun ada...
menyampah pun ada dengan 'kau' tu....
tp tak tahu lak 'kau' tu siapa...
erm....siapa yer...
sape2 je la yg rasa diri dia tu 'kau'...
yg pasti..bukan saya...hehe

No comments:

Post a Comment