..::beRsaMaKu::..

Thursday, March 17, 2011

selangkah ke alam mistik-part 3



Assalamualaikum...

kali ni aku nak sambung pasal aku gi berubat tu....
selepas mengalami ketakutan yang amat pada malam pertama...
dan selepas kami bertiga (mak..aku...n adik lelaki..) tidur berjemaah kat ruang tamu..
sampailah hari kedua aku pergi berubat....

alkisahnya.....
aku dah terkena sihir...
proses berubat berjalan macam biasa 
tanpa kejadian aneh...
tanpa muntah-muntah...

maklong bg aku minum air jampi untuk sihir..
dan dia beri ayat-ayat untuk aku baca
sebagai pendinding..
dan kalau aku mimpi buruk malam nanti...

balik je rumah...usai solat zohor..
aku letih yang amat sangat..
dan dalam kesejukan aku tertidur...

bangun je tidur...
aku rasa mulut aku maung je...
bila aku ludah...
sahhhhh....ada darah bercampur dgn air liur aku..
mulut aku ni still rasa darah...

aku capai air tawar...
terus minum....

dan malam tadi...
aku mimpi....
aku ada di satu kawasan yang ada patung...
aku terjaga....terus baca ayat-ayat yang diberi...
tidur kali seterusnya...
aku mimpi aku di hospital...
ada ulat warna merah,,,
besar yang amat..
tak tau nak gambarkan ulat tu mcm mana...
warna merah...ada cengkerang...
panjang dalam 155-25cm....
bukan macam ulat gonggok...
siap ulat tu boleh bersalin kulit mcm ular lagi..

dan aku terjaga lantas baca doa lagi...
memang tidur aku tak lena langsung...
sakit kepala....sakit badan...segala macam....

semoga aku dapat menghadapi semua ni
dengan sabar dan tabah....

No comments:

Post a Comment