..::beRsaMaKu::..

Tuesday, March 1, 2011

blog atehmies dalam segmen BPM

Assalamualaikum...

Entri ni semata-mata nk ucap thanks to  Azman Roslan sebab melalui blog beliaulah aku jumpa segmen 1 jam 1 blogger di blog pilihan Malaysia.....sape-sape yang nak tau apakah isinya segmen tu...boleh la lawat blog tersebut yea...:)

Blog Pilihan Malaysia
banner blog tu...:)

dan tindakan beliau yang tidak memberitahu bilakah blog peserta yang mengambil bahagian akan disiarkan..maka ternanti-nanti jugaklah aku ni kan...bila nak keluar..bila nak keluar...bila nak keluar...

dan baru sekejap ni aku online (sebab baru sampai dari KL)...tengok-tengok dashboard...eh eh dah ada...nak tau ape dia...klik kat sini

akhir sekali....sekali lagi ucap thanks to en Azman roslan di atas usaha gigih beliau mempromosikan blog-blog baru kepada dunia blogger...dengan cara ni...aku rasa sedikit sebanyak orang dah tau la pasal blog aku yang tak seberapa ni....dan yang lebih penting...beliau melakukan semua tu secara percuma!!!hehe...

toce2..terima kasih..thank u...syukran...

No comments:

Post a Comment