..::beRsaMaKu::..

Tuesday, November 30, 2010

antara sedar n tak percaya..

salam..

Alhamdulillah...selesai proses pemarkahan projek saya di peringkat supervisor...
Alhamdulillah segalanya selesai mengikut perancangan yang ditetapkan pihak oum...
dan esok saya akan menghantar 2 salinan soft bound ke oum..saya akan menghantar sendiri...
buat pertama kali saya akan menjejakkan kaki kekampus induk OUM di Maju Junction Mall..:))

so apa yg antara sedar dan tak percaya nie yer...
saya pun tak pasti mcm mana nk ceritakan semua ni..
yang pasti...saya sedar yang saya telah selesaikan semuanya mengikut flow..
dan dlm ms yang sama saya jugak  tak percaya yang saya lakukan semuanya
dalam masa dua tahun yang diperuntukkan kepada saya!!!

sungguh saya tak sangka yg saya berjaya menamatkannya di peringkat ini..
walau dengan berbagai dugaan...godaan..cemuhan..sindiran..jelingan...
juga tugasan  yang tak henti silih berganti setiap hari setiap masa...
Alhamdulillah Tuhan permudahkan semuanya bg saya...

dan yang paling saya tak sangka...semestinya komen dr supervisor sendiri..
~~she is done well in this project which in my point of view is same with master's thesis~~
ulasan saya ttg komen ini...dia dh komen apa yg dia fikirkan ttg apa yg saya buat..
dan sebenarnya...komen itu..sebenarnya utk beliau sendiri...manakan tidaknya kan..
beliau yang telah menjadikan saya sehingga ke tahap yang beliau sendiri sebutkan..
dan saya hanya mengikut apa yg sepatutnya saya buat..itu sahaja petuanya...
apapun...saya mmg tak salah memilih beliau sebagai supervisor saya...
mmg saya banyak belajar drpd beliau...terima kasih buat Dr.Majdi..

yg kedua tak tak sangka..markah yg diberi kpd saya...86/100..
Alhamdulillah..satu jumlah yg boleh dikatakan lega..
saya beryukur ke hadrat Ilahi...
namun saya masih ternanti2 apakah sama markah itu 
dengan markah pemantau luar ttg  projek saya ini..
risua juga memikirkannya...:))
bagaimanapun saya yakin n redha dengan setiap yang berlaku...
yang penting..tiada ulangan utk projek ini..insyaallah

dan semestinya saya paling tak sangka...
kawan2 saya yang saya ketemu di alam fb sejak terpisah di zaman sekolah
hinggakan ada di zaman sekolah rendah sekalipun..
tetap sudi mendoakan kejayaan n mendorong saya supaya sentiasa bersemangat..
begitu jua kwn2 yg baru dikenali...Alhamdulillah..
kalian mmg sahabat yang menjadi penguat saya sepanjang masa...

dan akhirnya..saya masih lagi tak sangka...yang saya punyai kwn2 seperti mereka..
terima kasih di atas persahabatan n kepercayaan kalian selama nie..
semoga Allah meberi kemudahan dan rezeki yang berlipatganda buat kalian..
:))

No comments:

Post a Comment