..::beRsaMaKu::..

Thursday, November 25, 2010

aku dan impian..

hehehe...da takder keje nie kononnye...saya pastekan beberapa status fb saya yg saya terkesan dgnnya...(perasan n perasaan ni..:P)..kiranya antara luahan hati saya sepanjang dua tiga minggu ni kot..kalo nk kumpul semua..mmg byk...tp..cukuplaah setakat ni dulu..nk nulis sajak tak sempat..so kata2 ni jek la yg jd penguat semangat saya..selain mak n arif saya..:))


ibarat ko nk daki gunung..makin tinggi ko naik..makin byk oksigen ko perlukan..makin byk halangan dlm pendakian ko...mcm tu jugak la nk mcapai matlamat..mkin ko nk gapai impian..makin byk ujian dan dugaan...makin byk ko perlukan ruang utk lebih ketenangan dan menarik nafas panjang...apa yg pnting..ko tetap kna daki sampai kemuncak..mcm tu gak ngan impian..ko ttp kna capai!!!!


i am not perfect..thats y i still learn and keep on learning..yet i know that nobody will be perfect..but i'll try harder to make things better than before...pray to Allah for all my sacrifice will give the others something that they need..what is that??cheerful n sincere smiles on their face is my strength..ameenn..



perjuangan sejak 23 bulan yang lalu takkan aku tergoyah dengan hadirnya ujian selama seminggu..ujian itu penguat semangatku..utk lebih kuat menempuh hari2 yang berlalu..terima kasih semua..:)



~~~bersama tangisan dan airmata aku melaluinya dengan titisan harapan dan langkah ketabahan..lalu mentari telah terbit di ufuk timur bersama senyuman dengan pelangi yang mewarnai perjalanan hari-hariku..kan kutunggu kedatangan sang bulan di kala malam bersama bintang agar bisa menjadi penunjuk setiap jalanku~~~




sebenarnya aku rindukan..kedamaian ini kekal..menempuh hari2 lalu dengan satu helaian..kejujuran pd diri sendiri..untuk apa dipersembahkan kpd mereka yang tak punya perasaan..kita ada nilai tersendiri..biarkan mereka berkata ego menepuk dada...layannnnnnn



semoga saya akan terus semangat seperti ini bila abis blaja master nti..insyaallah..:))

No comments:

Post a Comment