..::beRsaMaKu::..

Monday, November 29, 2010

arifku sayang...

salam...

hari ni nk ckp ttg arif dulu mula2...ekceli arif n amirah...aikkk??masuk nama amirah plak eh??amirah adalah anak adik...nuar n che su saya..huhu...walaupun dulu ms kecik dia tak berapa nak dengan saya..skang ni..aduhaii...manjanya terlebih..biasalah budak2 baru nk boleh kaki kan..hehehe

mula2 citer arif dulu....sabtu mlm along sefamili n mak sampai KL...arof demam n mulut de pecah2...susu pun xleh nk isap...so sesampai je dia dpn pintu apartment adik...nampak je muka saya ni..terus mencebik n menangis...dengan kulit putihnya itu...merah di bibir n mulutnya terserlah..hidung pun merah..haha..dia nangis tgk saya...then i know that dia betul2 rindukan saya..sian dia..sampai demam2...Alhamdulillah dada yg kna air panas tu dah fully ok..cumanya tinggal parut jek la..alahai..mesti dia malu nk bukak baju nti kalo duk asrama...isk...

so..sepanjang hari semalam saya menghabiskan masa dengannya di rumah...tdo n semua2nya dengan saya...di dah boleh mkn sikit2...(lega hati saya..:))...)...lewat petang semalam kononnya along sefamili akan pulang ke ktn...so adik bwk la pusing2 titiwangsa...eh eh eh..dan2 je arif mengamuk tak nak naik kete dia utk balik ktn semula..aduhai....runtun hati melihat airmata n tangisannya....sehinggalah saya mengetuk semula tingkap kete uminye..n terus dia menerpa ke arah mak saya...sebaik saja saya amik dia...terus ditunjuknya pula supaya mengambil bakul susunya..hahaha...naik je kete adik...terus dia gelak tgk amirah..ehemmmm...nk main ngan amirah n rindukan makteh tak ilang lagi rupanya...hehehe...

akhirnya dia tdo di atas pangkuan saya sampailah kerumah adik semula...sudahnya..hanya abg ipar yg balik kuantan dgn bas..saya???terlena disebelah arif..lenguh kerana duk mendukungnya..(kononnnnn..hak hak aha..)....tepat pukul 10..arif bangun..ms tu saya baru naik dr parking lot mengambil handphone yg tertinggal..ape lagik kan...trus diajaknya say ak eluar semula..aduhaii..mendukung lagi..mujurnya ujan mlm td...boleh la buat alasan utk tak turun dgn arif...

saya mmg kna paksa mlm td...uhwaaaaaa.....dia taknk tado lagi ...sehinggalah pukul 2...diajaknya saya meneman dia bermain..lepas satu..satu mainan amirah diambilnya...diambilnya kereta...sudahnya saya pun sama bermain kereta dgn arif di tgh2 malam buta..hahaha..mujur juga ada anjing menyalak pukul 2 pagi tu n kedengaran di tingkat 11...usik punya usik..akhirnya dia tdo di atas riba saya...dengan saya2 terlelap di atas kerusi...

pagi ni??dua2 nk dgn saya...dukung amirah..arif mintak dukung jugak...dukung amirah,,arif pulak sama..mcm tu jugak time salah sorang menyusu botol...dua2 nk baring atas paha saya,,aduhhh..hehehe...semuanya kelakar , so sweet....

mcm mana la diorg bdua ni bila bsar nti dgn saya yer...hehehe..

love both of u...arif n amirah..:)

No comments:

Post a Comment