..::beRsaMaKu::..

Monday, November 22, 2010

minggu kritikal..

salam..

hari ni..perjuangan master saya akan bersambung semula..setelah seminggu berahat dari sebarang penulisan..saya akhirnya berjaya menyiapkan pembetulan bagi bab 5 projek master saya..Ahamdulillah setinggi syukur saya panjatkan pada Allah yang telah memberi peluang kepada saya sehingga ke saat ini utk terus menghirup udaraNYA utk menyiapkan semua ini...terima kasih buat ibu dan ahli keluarga serta teman2 seperjuangan yang sentiasa tidak jemu2 memberikan sokongan kepada saya dalam hal ini..

kini..saya berkampung di rumah adik saya di Setapak..betul2 berdepan Uptown Danau Kota yang dikunjungi oleh sekian ramai pengunjung saban malam tidak kira musim perayaan atau tidak...saya???masih belum ke sana sejak sampai...pernah dulu sekali saya pergi bersama dengan Azmatun (kwn baik saya)...tapi tiada apa yg ingin kami beli..jadi saya telah membuat keputusan...tiada apa yang menarik pada saya disitu...mungkin hanya akan turun ke sana seandainya kakak saya dtg ke KL nanti...:)

lama mana kat sini??paling lama 3 minggu....tapi itulah had masa yang sebenar....saya pun tidak boleh menjangkakan apa-apa lagi kini..semuanya bergantung kepada bahan  yang telah saya sediakan ini sama ada diterima supervisor saya iaitu Dr. Majdi atau tidak...sekiranya beliau tidak menerimanya dan meminta saya membaikinya..maka pembetulan akan terus dibuat...

nyatanya...dan yang paling pasti...minggu ini adalah minggu kritikal bagi saya...seminggu ini lah saya perlu menyiapkan kesemuanya..daripada pembetulan bab 5..serta pembetulan bab-bab yang sebelum ini..dan kerja2 kecil seperti memasukkan index mukasurat..index jadual..abstrak..lampiran..dan sebagainya lagi lah sehinggalah kepada membuat dua salinan berupa soft copy kepada pihak OUM dan Dr. Majdi...itulah kemucaknya...tarikhnya??? awal bulan 12..minggu pertama bulan 12 saya harus menghantarnya..bagaimana pun saya berazam utk menghantarnya paling lewat hari jumaat pada minggu tersebut....saya akan cuba menyiapkan semua ini dalam masa dua minggu..mmg agak mengerikan bagi saya...risau..resah..kalut..cemas...tidak percaya...semuanya berlegar2 difikiran saya...saya seakan tidak percaya adakah saya mampu melaluinya..adakah saya mampu mengharungi masa-masa ini dengan tenang?

dan pastinya kerisauan saya kian memuncak bila memikirkan apakah penulisan saya ini akan diterima OUm dengan baik atau tidak....setinggi manapun tahap kerisauan saya...jauh disudut hati saya berharap yang semuanya akan baik2 saja..dan jauh di dalam hati..saya yakin yang saya mampe melakukannya..dan semestinya saya akan buat yang terbaik demi cita2 saya!!!..

semoga Allah memberi saya kesempatan utk menghadapi dan melalui semua ini dengan penuh ketabahan..seterusnya memberikan saya kejayaan yang saya impikan..

buat masa ini..tiada topik peribadi akan saya ceritakan disini...selepas entri ini..saya tidak pasti bila pula entri berikutnya akan saya masukkan...sekalipun ada..mungkin ianya berkisar tentang kekuatan saya..A.R.I.F......  banyak juga yang saya nk kongsikan kisah peribadi..namun...semuanya masih terlalu awal utk saya ceritakan tentang sesuatu yang baru di dalam hidup saya...(erm....saya harap saya berjaya kali ini..)

akhirnya...doakan yang baik2 utk saya yer..:)
semoga Allah memberi kesempatan lagi kepada saya untuk menghabiskan pengajian ini dengan jaya dengan mendapat keputusan yang sewajarnya dengan usaha saya..semestinya A target saya...

jumpa lagi dilain entri..wassalam..:))

No comments:

Post a Comment