..::beRsaMaKu::..

Sunday, November 14, 2010

hari ini hari lahir..

salam...
hari ni hari lahir saya..
dan saya amat bersyukur diberi kesempatan oleh Allah utk menghirup udara yg percuma ini...

setiap org ada azam dan harapan bila tiba hari lahir..apa harapan saya ye...

saya berharap agar saya diberi kesihatan yang baik...
supaya saya boleh terus menggembirakan mak n keluarga saya...
supaya saya boleh memohon keampunan di atas dosa2 saya...
semoga saya boleh mencapai semua cita2 saya...
semoga saya terus tabah dan kuat mengharungi kehidupan  yang sentiasa penuh dan tak henti dgn dugaan..


setiap org juga pasti menerima ucapan...
begitu juga saya...
kwn2 saya di fb...dengan penuh takzim mendoakan saya..
terima kasih..kalian ada;ah kesayangan saya selamanya..
kalian lah kekuatan saya..

ucapan dr yang tersayang???
hmm...saper ye....
ada seorang yang saya kira mengucapkan kepada saya...ucapan itu..
tp mungkin kerana beliau malu...lantas ucapan itu hanya mengucapkannya di wall fb nye sahaja...
hadiah dr dia??katanya tunggukan hari raya aidiladha...
saya seperti biasa tidak mengharapkan apa2...
cuma mengahrapkan dia mengotakan janjinya yang saya kira masih tidak rasmi itu..
semoga aidiladha ini memberi perubahan baru buat saya...aminnn

hadiah??

ohhhh inilah yg paling tidak mahu saya fikirkan...
hadiah pertama yg saya terima...adalah satu berita n cerita yang kurang enak di dengari tentang seseorang yang rapat dgn saya..semuanya menyakitkan kembali jantung saya...ia berdegup kencang tidak seperti sedia kala..hampir saya pitam semasa mandi...dan mengalami ketar tangan dan kaki serta kata2...tapi Alhamdulillah semuanya baik2 saja akhirnya...harap semuanya baik menjelang esok pagi...

hadiah kedua???
saya beli sendiri je..
nak taw ape dia??jeng jeng jeng..
saya beliiiiiiiiiiiiiii..."sandwich maker" jenama cornell di parkson...
itulah hadiah utk saya...
sebenarnya utk mak saya...sebab dah lama dia nakkan sandwich maker tu..:))

ape yg saya buat di hari lahir saya??

seawal pagi keluar membeli roti canai...utk sarapan
kemudian melayan ucapan hari lahir di fb...
kemudia pukul 11.30pg saya keluar utk berjumpa dengan teman2 sekelas...
pusing2 sekitar ecm..
kemudian..menyelesaikan beberapa persoalan yang bermain difikiran...
kemudia...makan2 rojak di taman gelora...bersama teman2 bowling..
terima kasih ain sebb belanja saya tadi yer..:))
dan akhirnya....saya bermain bowling dengan 4 lagi rakan saya...
seronok??tidak juga...cukupla buat saya release sedikit dgn kejadian yg tak diduga..

apepun..hari ini..genap umur saya 30 tahun..
banyak yg saya belajar selama ni..
semoga tahun2 akan datang menjanjikan kebahagiaan buat saya..

No comments:

Post a Comment