..::beRsaMaKu::..

Sunday, December 5, 2010

saya sayangkan dia..

kalau org tanyakan saya sekarang ini..siapakah org yg paling saya sayang..selain emak saya..pastinya yg paling saya sayang ialah arif..buah hati pengarang jantung saya...saya sayangkan dia..

entah la kenapa..sekali2 pk...mcm x logik pulak...mcm mana saya boleh sygkan dia dengan sepenuh hati saya..dia penawar duka lara saya..bila saya rinduk..dia akan menemani saya dengan senyumannya..bila saya terasa keseorangan dia akan temankan saya dengan gelak dan tawanya...bila saya sunyi...dia akan hiburkan saya dengan mulutnya yg baru2 nk belajar bercakap...sungguh dia segalanya bg saya...dan saya amat tenang bila dia ada dengan saya..terasa seolah tidak mengapa kalau saya tak punyai apa selain dr dia..

hidup saya tak lengkap kalau sehari tak tgk dia..bercakap dgn dia...(walaupun dia tak pandai bercakap lagi)..sayang2 dia kat pipi...kalau time travel atau keluar ..pasti saya akan telefon dia setiap hari..just semata nk dengan suara dia...

itukah dinamakan cinta??hehe..ntah la yer...tp berdasarkan pengalaman lepas...mcm tu la kot rasanya bila jatuh cinta...tapi...bg saya..buat masa ini...saya hanya bercinta dengan anak ini...

sampaikan ada yg salah faham...anak awak kah...dan saya akan menjawab..ya...anak saya..anak kesayangan saya...dan dia..seolah mengerti yang saya sayangkan dia...

dia dh pandai nk mengalunkan munajat keampunan yang saya dengarkan padanya...sungguh dia memang menenangkan saya...ya Allah..saya bersyukur hadirnya dia menemani saya,,,

ada seseorang pernah berkata kpd saya..sebelum ni boleh je tanpa arif...boleh je tdo tak berarif...boleh je kemana-mana tanpa perlu jumpa dia..bawa dia...telefon dia...ya..sebelum ini mmg saya boleh lakukan semuanya...tanpa arif..tapi...sebenarnya salah!!!!saya terpaksa bertahan utk menyelesaikan study saya..dan saya diam2 telah berjanji yg saya akan habiskan masa sy untuknya bila selesai pengajian master ini...

nah!!!sekarang dia seolah2 mahu mengikut kemana saya pergi...sampaikan uminyer pun dia tak kisah bila ada saya...

saya harap..dia membesar jd anak yg baik..soleh...cerdik...dan sentiasa buat org lain tersenyum...saya tahu..dia mmg bleh buat semua tu..dan dia sebenarnya seorang yang cukup memahami..sesuai dgn namanya muhamad arif..:)...

No comments:

Post a Comment