..::beRsaMaKu::..

Friday, October 15, 2010

terima kasih Dr....

salam...
mungkin Dr. takkan membaca nukilan blog ini..
tidak mengapa..yg penting saya mahu meluahkan semuanya..

tiada kata sebaik terima kasih di atas tunjuk ajar dan dorongan Dr...
bermula dr bab 1..hinggalah kini..memasuki bab 4...
ustaz sentiasa positif dgn apa yg saya buat..
sentiasa mendorong saya...sentiasa memberikan saya semangat utk terus berusaha
terima kasih atas segalanya...
mungkin apa yg Dr. terima dr pihak OUM...tidak seberapa..
tapi ilmu yg telah Dr  titipkan buat saya..amat besar ertinya..
pengalaman yg Dr. kongsikan amat bermakna buat bekal saya..
hanya Allah yg mampu membalas semuanya...

Alhamdulillah..akhirnya..memang saya berbaloi memilih Dr. sebagai supervisor saya..
mungkin ramai yg menyatakan Dr. seorang yg straight..pada saya juga..:))
tp soal itu telah saya ketepikan demi mencapai cita-cita saya
dan demi belajar cara Dr belajar dan menuntut ilmu..
semangat itulah yg saya mahu tanam dlm diri saya
semangat perjuangan yg takkan pernah berhenti..

bak kata kata Dr. tadi.."ternyata awak mmg pandai.."
saya malu dgn kata2 itu..kerana rasanya diri ini tidak layak...
kerana rasa diri ini masih byk kurang dan celanya..
tidak sebanding dengan Dr..
saya mahu jadi sehebat Dr...itu azam saya sejak degree dulu..

begitupun..komen Dr. tadi berjaya menguatkan semula degupan jantung ini
yang semakin hari semakin mudah lemahnya...semakin cepat letihnya...
komen tadi meningkatkan semula semangat diri..
yang terkadang tersasar jua di jalan sendiri..
terasa seperti hidup kembali..
jantung ini kembali tersenyum..
terasa seolah semua luka dan sakit telah diubati..

terima kasih Dr...
Jasamu Dikenang..

3 comments:

  1. congrats ateh...i really proud of u! n beruntung ateh dpt belajar dgn ust majdi...sy pun salute dia..even dia agak strict tp apa yg ust ajar mmg mudah utk kita faham...errmmm bia a sy dpt ikut jejak ateh nie..moga2 x terlambat lg..hehe

    ReplyDelete
  2. ijan...thank u so much for all da support all these two years..:))..insyaallah ada rezeki takkan kemana...

    yan...wslm..good luck to u too..:))

    ReplyDelete