..::beRsaMaKu::..

Monday, October 25, 2010

bulan on bulan..

salam...

tajuk je dah boleh menggambarkan isi entri kan..
sebulan yang sibuk...
bulan november adalah bulan kritikal saya..oh tidakkkk....
bulan ini menentukan segalanya....
kenapa dengan bulan ini yer....

pastinya sebab berdasarkan entri yg lepas...
jadual saya telh dimaklumkan kan..
tambah lg satu event besar dlm hidup saya...
tepat 14 nov ni...genaplah umur saya 30 thn..
mcm mana la rasanya berumur 30 tahun ye..
entah sempat entah tidak nk meraikannya
dan kalau sempat pun...adakah hari itu milik saya sepenuhnya..
semoga Allah panjangkan umur saya..

bulan nov nie juga bulan terakhir bg saya menyiapkan penulisan master..
alangkah stress nyer rasa..begitupun saya akan cuba
menjaga "my heart" saya supaya ia sentiasa selesa
supaya ia sentiasa bertenaga...
dan membuatkan hari2 yang saa lalui begitu bermakna...


kenapa ye nk stress..sedangkan draf telah dibuat..
tinggalnya menulis...tp..itulah yg lemahnya..
membuat kesimpulan tentang sesuatu bukan mudah
walaupun data sudah ada didepan mata..
mungkin dengan sebaris ayat...kita telah menjawab persoalan yang timbul..
tp...bagaimana ayat kita yg sebaris itu dpt dibuktikan dan dipercayai serta digunapakai
itu yg agak sukar dilakukan...perlukan kepada bahan sokongan dan mcm2 lagi la..

begitulah hidup kita ni..
sebaris ayat tak mampu menjawab persoalan yg ada dlm diri kita..
lebih2 lagi perempuan..(lelaki juga kalau kna yg cerewet tu kan..)
mesti nk kepada bukti dan bahan sokongan..
sekiranya tak de...hmm..alamatnya...lambatla nk percaya kpd jawapan yg diberi...
hehe..ni teori saya la ni...jgn percaya sebab situasi seseorang mungkin berbeza..
saya cuma mengaitkannya dengan apa yg sedang saya  buat kini ajer..

ok lah..jumpa di entri lain..
nk sambung menulis n menyiapkan kerja rumah
pg ni akan ke satu tempat...
membantu jiran tetangga yg bermasalah..
semoga beliau diberi kemudahan
dan saya diberi kekuatan utk membantu..

1 comment:

  1. lakaran kehidupan...moga dipermudahkan segalanya..ameen

    ReplyDelete