..::beRsaMaKu::..

Friday, October 29, 2010

kerana aku telah terluka...

lkerana aku telah terluka..
hati ini bagai dihiris sembilu...
retak hati yang kian parah..
kini merebak menjadi luka bernanah....

kerana aku telah terluka...
tidak tahu mana harus aku tuju..
ingin ku turut rasa hati...
ingin ku ikut gelora rasa...

kerana aku telah terluka..
aku kian menyedari..
hakikat diri ini..
hakikat hubungan ini...

kerana aku telah terluka...
ingin aku tinggalkan semua..
agar bisa aku melupakan...
kisah antara kita berdua..

kerana aku telah terluka..
berharap agar kau kembali kesisi..
menggapai kembali tanganku
meraih kembali aku kesisimu...

namun....
kerana aku telah terluka..
aku telah merasa kecewa...
luka ini kian parah...
luka lama makin bernanah...


kerana aku terluka..
aku berharap aku bisa bangun semula..
agar dapat ku kumpul kembali
sisa-sisa hidup ini
buat penyudahan meniti hari..
yang mungkin bila masa sahaja
akan tiba akhirnya..

No comments:

Post a Comment