..::beRsaMaKu::..

Sunday, February 27, 2011

baru aku sedar..

bila aku buka blog petang ni..baru aku sedar yang entri aku untuk bulan ni hanya 15 jer...dan ni adalah entri yang ke 16...nape la aku malas sangat bulan ni yer???

bulan Januari lepas....baper je entri aku...21 je...bulan ni makin kurang plak...kenape?kenape?kenape??

aku kekeringan idea....isk...tak jugak....banyak yang aku nak cerita..tapi sudahnye cerita  tu aku taip dalam otak aku je...kenapa la aku tak buat terus je entri tu dulu...kenape??kenape??kenape yer...

o yer...baru aku ingat...bulan ni aku sebuk tunggu surat tukar aku...sampaikan aku nak buat entri pun tak berapa bermodal....tapi...tu bukan alasan la kot...haisss..

hmm...sebenarnya...aku sibuk sikit...sikiiiiiiiiiiittttt jer....sebanyak sepuluh sen aje....sebuk update blog sekolah yang aku buat tu sempena taklimat pengurusan blog sekolah yang aku kena buat last week....banyak betul nak update dalam tu...nasib baik semua copy paste je...huhu..

lagi satu..ada satu minggu tu aku ke pusat kokurikulum pahang...ader outdoor dah ke??eh tak la...ada ujian kecergasan utk para jurulatih dan pembantu jurulatih je..ujian tu memang kena buat setiap tahun untuk memastikan para jurulatih dan pembantu jurulatih mempunyai cukup stamina untuk menjalankan tugas sepanjang tahun ni....

tapi.....aku ada satu rahsia tentang ujian kecergasan tahun ni...nak tau ape dia??nanti la aku citer kan yer...skang ni belakang aku dah sakit semula..(kesan bius tak ilang-ilang lagi..uwaaa)...so aku kena baring-baring dulu....

No comments:

Post a Comment