..::beRsaMaKu::..

Sunday, February 27, 2011

akhirnya aku jumpa..

Assalamualaikum....

aku just nk drop by kejap jek malam ni sebab aku dah penat sangat-sangat siang hari tadi...dalam aku duk blogwalking blog-blog yang ada kat malaysia ni dengan isu panas tentang shawls,vlog, dan budaya tegur menegur secara terus terang dalam dunia blog ni...aku teringatkan SESUATU...ape dia???

sesuatu yang aku rindukan....dan aku hampir lupa pada apa yang pernah aku buat dulu...puas jugak aku mencari-cari dalam encik google...adesssss...nak cari nama sendiri pun susah kalau dah lupa nie...hehe..ape yang aku cari sebenarnya???

aku cari blog aku yang aku pernah buat satu masa dulu selain dari blog ni...

blog pertama yang aku buat sebagai percubaan ialah bertajuk sinar kasih http://cikmies.blogspot.com/...
yang ni aku buat tahun 2007 rupanya!!!baru aku ingat yang aku pernah cuba-cuba buat blog ni lepas habis kursus jadik cikgu dulu..dek kerana dorongan pensyarah kat Maktab masa tu..aku try buat...tapi.........masa tu aku tak tau nak tulis ape..so hanya ada satu entri je dalam tu...haha..kelakar sungguh la...dan sekarang aku sedar yang aku dh try mem'blog' kan diri aku sejak itu...tapi sebab aku bukan opsyen IT...(tapi aku suka dengan benda alah IT ni...hehe...cuba tak salah kan...:)..)

blog kedua aku.....blog ni la yang aku cari-cari selama ni http://sitinorkamisah.blogspot.com ...sebab ape??walaupun follower tak ramai hanya 5 orang,blog pun simple jek..bukan mcm blog sekarang...tapi aku sayang blog ni...sebab??aku mula buat blog ni sejak aku sambung master of education aku...dan apa yang ada kat dalam tu bukan la pasal study aku pun...haha...dah tu sebab apa aku sayang??sebab kat dalam tu aku dah memenuhi permintaan seorang kawan lama aku untuk buatkan satu sajak untuk dia dan en.suami dia...huhu..mmg aku sayang sangat koleksi sajak-sajak aku....

dua-dua blog ni....aku dah lupa password....hmmmmm....sebab tu aku buat blog ni...dah bertukar-tukar nama berapa kali..akhirnya tinta hati dan minda...tak lari jauh jugak dengan blog aku yang sebelum ni....hehehe...suka sangat-sangat ni....walaupun aku dah lupa password blog tu....tapi tu dah beri kepuasan pada aku dan menunjukkan bahawa aku tak pernah berhenti explore dunia siber ni...

bukan ber'blog' sebab duit...tapi memang sejak dulu aku jadikan blog ni tempat aku luahkan ape yang aku rasa..apa yang aku jumpa...apa yang aku suka dan tak suka...apa yang aku rasa tak sepatutnya...dan berbagainyer la....

walaupun aku dah jumpa dua blog aku sebelum ni...aku tetap akan stay dengan "tinta hati dan minda" ni jugak,,,sebabnye...memang aku lupa terus password blog yang 2 tu...aduhai...sabar je lah kan...

dan aku....sedang tersenyum lagi sejak aku tulis entri ni malam ni...dan rindu yang aku rasa..bagai bertemu dengan kekasih hati (walaupun aku takde kekasih lagi..) sejak beberapa lama terpisah...hehe..koya kan aku...

No comments:

Post a Comment