..::beRsaMaKu::..

Wednesday, June 9, 2010

last day

hari ni last day di kuala terengganu..sebentar lagi akan bertolak pulang ke kuantan...3 hari berada di sini mmg sesuatu perkara yg menyeronokkan..berjumpa dgn kwn2 lama...berbual mesra,,makan2,,jalan2 dgn mak mengelilingi KT...menghabiskan masa disini dengan sengaja melupakan berkenaan tugas di sekolah dan study,,,hanya menumpukan kepada percutian dan pembinaan semula blog ini..semuanya membuat saya teruja utk meneruskan semula semua ini..

esok..(khamis)..saya akan menduduki peperiksaan ptk utk kali yg terakhirnya..kalau kali ni tak dpt 4 4 lagi..saya pelu menunggu tahun ke 10 utk mendapat anjakan gaji ...terpulangla..satu ape pun sy tak baca berkenaan dgn ptk ni....

jumaat pula..keputusan peperiksaan master saya utk last semester akan diumumkan (mengikut kata kwn saya..lah..)risau mula menyelubungi saya..minggu ni juga sepatutnya saya sudah tahu keputusan nomination of supervisor saya dr OUM...dan minggu hadapan (sekiranya diluluskan)..saya akan bermula dgn master project saya...

semuanya membuat saya teruja...semoga saya akan terus berjuang dgn sabar dan tabah utk mengharungi semua ni..

No comments:

Post a Comment