..::beRsaMaKu::..

Tuesday, April 5, 2011

entri bulan 4

Assalamualaikum...

hari ni dah 05/04...tapi baru hari ni aku nk buat entri..tu pun bila aku dah sedar yang aku dah lama tak update entri...byk perkara nak cerita...tapi aku tak tau nak cakap n citer mcm mana....sudahnya aku biarkan aje blog aku ni diam seribu bahasa...huk huk huk...

so...ape yang aku nak citer ni??tak de ape-ape nak cakap...aku hanya blogwalking blog org lain jek....

cuma setakat ni aktiviti aku lebih di sekolah je..pusat ko??setakat ni takder panggilan lagi sejak bertukar ke sekolah baru...keje2 ppd??baru nak bermula semula dgn MTQ peringkat daerah...takde la byk pun..cuma buat keje-keje pengurusan peserta aje la...

dah tu plak..pasal master project aku....overall dah siap...buat hardbound pun dah...semalam aku amik kat binding...terbangla 500 lebih duit utk 5 buah buku...tapi semua tu berbaloi...dua tahun aku bertungkus lumus blaja...takkan aku nak stop mcm tu je semata-mata 500 hengget tu..yer tak??

dan mlm tadi pun aku dah siapkan softcopy dlm cd..beserta dengan label cd lagi..hehe....

insyaallah khamis ni aku akan ke KL...dan jumaat tu aku akan ke OUM untuk hantar hardbound tu beserta cd...semoga semuanya berjalan lancar dengan jayanya...Insyaallah..:)

tu je la aku nak citer...membe2 kat depan aku ni sibuk duk bercakap pasal politik...aku??mcm biasa...tak minat berbicara tentang politik Malaysia.....cuma jadi pendengar setia....dan tiba time mengundi..aku akan mengundi....tu je la aku..malas nak sibuk-sibuk pening kepala...

No comments:

Post a Comment