..::beRsaMaKu::..

Monday, September 6, 2010

it's been too long..

salam ramadhan...
rasanya dh terlambat nk ucap selamat berpuasa sebab bulan puasa da nk abis..:)
apepun selamat meneruskan ibadat puasa yg tinggal berapa hari saja lagi ni..

erm...
dah lama x menulis dlm blog..
sibuk duk update kat fb jek sejak dua  bulan yang lalu..
kenape yer....???
mungkin hanya ada 2 alasan..

pertama...
sejak julai...kehidupan saya berubah 80%..
mana taknya..master's project dah bermula..
bermula dgn pertemuan demi pertemuan dgn supervisor..
saya kerap menjengah badaraya KL...
dan seakan boleh menghafal setiap batang pokok di LDP..:P
sehingga saya oleh ke UKm dengan sendirian memandu...
hanya berpandukan peta adik n sign board serta doa pada ALLAH..
akhirnya saya tidak lagi fobia memandu di KL..hehe

dan akhirnya...ALhamdulillah..
selesai sehingga bab 3...
dan sudah boleh teruskan dengan survey lepas raya ni..
cuma ada lagi sket2 nk edit..
overall pensyarah kata..dah boleh  teruskan..

komen pensyarah utk hantar progress report ke OUM..

‎~~~she is highly motivated and hardworking student..

she is capable of working alone for short periods...

i believe that she can complete her thesis within the specified period~~~ 


alhamdulillah..mmg berbaloi dengan usaha...tp semua tu tak bermakna..
saya harus melengah2kan tugasan berikutnya...
kata2 tu..buat saya lebih semangat utk meneruskannya..:))


kedua..
mmg x de sebab lain...
sebuk dgn aktiviti aoutdoor..n tugas2 di sekolah..
dlm2 duk sibuk kat sekolah n master's project..
sempat lagi menyelinap masuk ke PKK..
apekan daya..hajat di hati dh nk berhenti..
tapi penggilan kwn2 dan alam semulajadi
membuat saya kalah pada kehendak akal..
dan tewas pada kehendak hati..ngeh ngeh ngeh...

kedua2 kesibukan tu buat saya tak sempat utk menulis panjang2
pdhal byk  yg ingin saya kongsikan..
so..byk kongsi dlm fb je..

tapi saya puas hati sbb dpt give full effort
utk master's project saya..

kat sini..nk bg credit million thank u to:-

my mom...

my sis...


my arif..

my friends @ fb..
=536 on 7.58am @ 6/9/2010

my supervisor...

my best friend 4 ever..:)

my students..:)

thanks to all...:))

1 comment: